קורסים, סדנאות והרצאות

למי מיועדות ההרצאות, הסדנאות והקורסים?

יש לכם שאלות?

מוזמנים להשאיר את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

ארגונים ועמותות

  • תכנית קורס ייחודית נבנית על פי צרכי ומטרות הארגון או העמותה. לדוגמא, עמותות המתמקדות ברווחתם של מתמודדים בבעיות עור שונות (אטופיק דרמטיטיס, פסוראזיס ועוד), יכולות לקבל סדרת הרצאות המיועדות למבוגרים, מתבגרים או ילדים.
  • בכל גיל, יקבלו המשתתפים סגנון הרצאה והתייחסות המתאימה אליהם ואל הקשיים שלהם באופן אישי.
  • ההרצאות יכולות להוות חלק ממסגרת פעילות מחנה קיץ, כנסים מקצועיים של הארגון, מפגשים חברתיים שונים ועוד.
  • סדרת ההרצאות החווייתיות מועברות הן במפגש ישיר והן
    באופן מקוון.

פסיכותרפיסטים, מטפלים אלטרנטיביים
וצוותים רפואיים

פסיכותרפיסטים, מטפלים אלטרנטיביים וצוותים רפואיים

המסלול להכשרת מטפלים (רופאים, אחיות, פיזיותרפיסטים, דיאטנים, נטורופטיים, הומיאופתים ועוד) יקנה מיומנויות, עקרונות יסוד וכלים טיפוליים המהווים ‘מדריך הוראות הפעלה’ למוח, לנפש ולגוף. הקורס מתאים למטפלים אשר רוצים למקסם את יכולות הטיפול ולהאיץ את התהליך האישי והמקצועי. כמו כן מיועדת השיטה למי שמעוניין בגישה חדשנית המאפשרת יצירת תוצאות מיטביות, אבחון מדויק ושימוש בטכניקות אפקטיביות לשדרוג איכות החיים של מטופליו.
באופן זה, יוכלו המטפלים להבין טוב יותר את הקשר בין מצב רגשי לבעיות גופניות של המטופלים ולקבל פרקטיקה יישומית ולטפל בדיוק המירבי.
לקהל מטרה מקצועי זה, נבנית תכנית ייחודית של קורס NLP רפואי/בריאותי גשטאלט ו-Mindfulness בשיטת ברקאי, טכניקות ופיתוח ייחודי של גישה אשר יתמכו בשיטות הטיפול הרגילות.
הקורס מונה 10 מפגשים פרונטלים חוויתייים שכוללים לימוד, הדגמות ותרגול הטכניקות בכיתה. משתתף אשר עמד בדרישות הקורס, תעודת סיום.
קיימת אפשרות ללימודים מקוונים.
תהליך הלימוד מלווה מבחינה מקצועית ואישית בסטאז’ ובליווי אישי המאפשר שימוש מידי בכלים בקליניקה כדי לטפל תחת סופרויז’ן ולקבל על כך משוב אישי.
משתתפי הקורסים יקבלו ספר לימוד עם חומרי הלימוד, פירוט תהליכים טיפוליים וכן עזרים ייחודיים נוספים אשר פותחו על פי שיטת ברקאי.
הקורס למטפלים יעניק כלים ייחודיים אשר יתמכו בשיטות הטיפול המוכרות להם מזויות ראייה אחרות.

מכוני לימוד, חינוך, בתי ספר ומתנ"סים

הכיוון העולמי בנושאי העשרה, צועד לכיוון התפתחות אישית דרך תת-המודע.
כיצד ניתן להשיג מטרות בקלות, בדרך הקצרה ביותר ולאורך זמן.
הרצאה או סדרת הרצאות מרתקת אשר מותאמת למכונים המעשירים את עולמם של צוותי חינוך לתקשורת מצוינת, למניעת שחיקה והורדת סטרס.
סדנאות פעילות לבני נוער ותלמידים להעצמה אישית ותקשורת בינאישית ישירה.
הקהל הרחב, גם הוא צמא לדעת איך להקשיב לגוף ולשים לב לתגובותיו למצבים רגשיים. כיצד לשלוט בכאבים ולהשתחרר מבעיות גופניות.
גם קהלים אלו יכולים לא רק לשפר את בריאותם אלא גם לשנות הרגלים וקונפליקטים ולהגיע לחיים מאוזנים ורגועים יותר.

קוסמטיקאיות

בקורס ייחודי לקוסמטיקאיות, נלמד את השיטה אשר תעזור לטפל בעור גם דרך הרגשות להעלות את רמת האנרגיה היום-יומית, לפתור קונפליקטים, כלים להעצמה אישית ושיפור מערכות בינאישיות ומיקוד להגשמת מטרות. הקורס מועבר במפגשים אישיים עם סדנאות התנסות מעשיות וגם באופן מקוון.
שרה היא דרמה-תרפיסטית בכירה מעל 30 שנה וזאת בנוסף לתואר NLP Master Practitioner ו- NLP Trainer. במהלך עבודתה בקליניקה, נפגשה עם אלפי מטופלים עם בעיות עור מורכבות כמו אקנה, פיגמנטציה הזדקנות מואצות, סבוראה, אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, רוזצאה, אלרגיות שונות ועוד.
שרה ברקאי, אשר חקרה במשך כעשרים שנה בעיות עור, פיתחה את שיטת ברקאי. שיטה בה קיימים כלים עוצמתיים ומיוחדים לקוסמטיקאיות בקליניקה, לפתרון בעיות עור שונות כאשר טיפולים אחרים אינם עוזרים. הכלים הם מתחום הטיפול הרגשי לשחרור סטרס.
דילוג לתוכן