קמטים והזדקנות העור

גורמים להזדקנות העור

הטיפול בשיטת SkiNlp הוא טיפול הוליסטי, שייתן את הפתרון המושלם להזדקנות.
טיפול קוסמטי מתקדם בשילוב אימון גשטאלט NLP כמענה לטריגר הרגשי.

טיפול קוסמטי מתקדם

מטרת הטיפול היא איבחון מדויק של הבעיה, התאמת טיפול בקליניקה ובבית הלקוח ומעקב על התוצאות.
הטיפול בקליניקה – הטיפול נועד קודם לנקות את העור באופן יסודי, לחדש אותו באמצעות פילינגים ולהחדיר חומרים פעילים לליחוח מיצוק והבהרה. שילוב טכנולוגיות, מזותרפיה – מיקרונידלינג, אלקרופורציה, אולטראסאונד, שיקום השרירים הרפויים על ידי מכשיר ליפט (מכון כושר לפנים) ועיסוי שרירים.
כדי לקבל תוצאה רצויה נדרשת סידרה של 6-10 טיפולים.
טיפול תחזוקה בעור בבית – ניקוי נכון, חידוש העור עם מרכיבים פעילים – רטינול, חומצה גליקולית, הבהרה עם ויטמין C ומדכאי מלנין בלילה. ליחוח העור תוך החדרת חומרים פעילים כמו חומצה היאלרונית וגליקולית, פפטידים, סרמידים אומגה 3 ואנטיאוקסידנטים, ויטמינים ומינרליים.
התהליך בטיפול בבית משלב תיקון, הגנה ומניעת קמטים.

טיפול בשיטת SkiNlp

באמצעות השיטה נלמד יחד מה הם  הטריגרים הרגשיים שעודדו את תהליכי הזדקנות העור.
נבדוק יחד את מנגנון הסטרס הפנימי שלך ואיך אפשר אחרת . כיצד ניתן להשתחרר ממתחים בקלות ועל ידי כך להוביל לעור זוהר וחי וצעיר הרבה יותר.

תזונה

השפעת התזונה על תאי הגוף שלנו היא אדירה. בקליניקה נלמד מהי התזונה הנכונה לאנטיאייג׳ינג. הדגש הוא למעבר לתזונה מונעת דלקת שכן דלקת גורמת למחלות שונות בעור ובגוף. דוגמא למזונות אנטי דלקתיים הם: ירקות, עלים ירוקים, סלק, ברוקולי, אוכמניות, אגוזים, זרעים, תבלינים (במיוחד כורכום) ושמן קוקוס. לעור יבש יש להוסיף גם אבוקדו דגים שמן זית, זיתים ועוד.

יש לכם שאלות?

מוזמנים להשאיר את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן