פיגמנטציה ונזקי שמש

סימני הפיגמנטציה

העור אף פעם לא שוכח!!! זיכרונות מבפנים ומבחוץ. זיכרונות וחוויות רגשיות של לחץ מהעבר וההווה “מצטברות” על העור כסטרס פנימי. מבחוץ, חשיפה ללא הגנה שעות על גבי שעות  וחוסר מודעות לשימוש בהגנה גרמה עם השנים לכתמים, התקמטות ומראה אפור של העור. עם השנים כל הנזקים שצברנו עולים לפני העור.

הרגלי חיים של סטרס מאיצים ייצור מלנין ללא בקרה כתוצאה מהפרשת יתר של הורמונים טסטוסטרון, פרוגסטרון, תירוקסין, אדרנלין, קורטיזול, והורמוני סטרס אחרים. כמו כן, גם הורמונים – גלולות למניעת הריון, הריון ולידה. עם נטיה לפיגמנטציה בשפם בלחיים העליונות ולעיתים במצח יכולים להוביל לכך.
טיפול בשיטת ברקאי הוא טיפול הוליסטי, שמשלב טיפול קוסמטי מתקדם בשילוב אימון – גשטאלט NLP כמענה לטריגר הרגשי.

הגורמים לפיגמנטציה

כתמים על הפנים מהווים את אחת מבעיות העור המטרידות ביותר. מקורם במלנוציטים הנמצאים בעומק העור, שהם מעין בתי חרושת קטנים לייצור מלנין – פיגמנט (הצבע של העור) ולכן גוון הכתם יעיד על העומק שלו. אם הוא צהבהב-חום הוא שיטחי ונמצא באפידרמיס וקל יותר לטפל בו. לעומת כתם סגלגל שהוא עמוק ונמצא בשכבת הדרמיס.

הטיפול הקוסמטי

  • השלב הראשון הוא אבחון מדויק של סוג הפיגמנטציה. פיגמנטציה כתוצאה מסטרס וטראומה תטופל על ידי חומרים מרגיעים נוגדי דלקת – ומדכאי מלנין. לעומתם הכתמים האחרים יחייבו גם חומרים מקלפים. בקליניקה נדרשת סידרה של 6-8 טיפולים לתוצאה אפקטיבית.
  • בבית – שימוש בקרם לחות אנטיסטרס עם חומצה היאלרונית, אנטיאטקסידנטים, קרם הבהרה, קרם מדכא מלנין וקרם הגנה.

טיפול בשיטת SkiNlp

במצב של סטרס רגשי, תופעות כגון נזקי שמש עלולות להחמיר עוד יותר ואף לגרום לדלקת עורית. לכן, במקביל לטיפול הקוסמטי, נטפל במחסומים רגשיים או מצב סטרס ובתהליך טיפולי של מספר מפגשים, נלמד כיצד ההתנהגות והרגשות הנוכחיים משפיעים על העור ואיך להביא לשינוי במצב.

יש לכם שאלות?

מוזמנים להשאיר את הפרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן